Časté dotazy zákazníků

Před nákupem

  • Kde si můžu vaše výrobky prohlédnout?
    • V dohledné době chystáme otevření nového showroomu. Přihlaste se níže v patičce webu k odběru novinek a budeme vás informovat.
  • Co vše můžu chtít upravit na přání?
    • druh dřeva
    • povrchovou úpravu dřeva – voskem nebo olejem
    • povrchovou úpravu kovu – standardně dodáváme bezbarvý práškový lak, ale můžeme použít jakoukoliv práškovou barvu dle přání a výběru
    • typ výplně – lze použít různé druhy tahokovu nebo ocelový plech
    • pojezd – téměř jakýkoliv výrobek je možné na přání osadit pojezdovými kolečky
    • typ dvířek – prosklená nebo s kovovou výplní, je možné vyrobit jakýkoliv rozměr
    • rozměry nábytku – pro bližší info nás prosím kontaktujte nebo vytvořte individuální poptávku
  • Jaké druhy dřeva a typy povrchových úprav dřeva nabízíte?
    • standardně je na výběr smrk, borovice, dub, buk, hevea a další (dle vašeho přání), po dohodě si lze dodat i vlastní dřevo
    • povrchovou úpravu dřeva nabízíme na výběr voskem nebo olejem
    • aktuálně připravujeme vzorník materiálů, přihlaste se k odběru novinek níže, ať vám nic neunikne
  • Můžu si dodat vlastní dřevo?
    • ano, je to možné, po předchozí domluvě a konzultaci, chceme zajistit trvalost našich výrobků a ne všechny typy dřeva jsou vhodné vzhledem k použití, v případě zájmu nás prosím kontaktujte
  • Jaká je záruka na vaše výrobky?
    • poskytujeme klasickou 2-letou záruční dobu, během které máte veškerý servis ZDARMA

Po vytvoření objednávky

  • Co se stane po vytvoření objednávky?
    • během objednávky vyplníte způsob dopravy a platby, můžete rovnou zaplatit kartou
    • pokud objednávku chcete hradit převodem, budeme čekat na připsání platby na náš účet
    • po připsání platby začneme objednávku vyrábět, pokud již není skladem
    • následně odesíláme přepravní službou nebo vás kontaktujeme, že je možné si výrobky převzít
  • Za jak dlouho od objednání mi zboží doručí? 
    • doba dodání je velmi individuální, od několika dnů, po několik týdnů, dle druhu objednaných výrobků
    • neváhejte nás kontaktovat, rádi vám sdělíme přesný čas dodání Vámi vybraného nábytku
    • jakmile bude zakázka kompletní, ihned vám dáme vědět
    • během celého procesu vás budeme informovat emailem o stavu objednávky
  • Musím nábytek nějak sestavovat? V jakém stavu dorazí?
    • většina našich výrobků je již sestavena, není potřeba žádné skládaní
    • některé druhy stolů mají pro lepší manipulaci zvlášť nohy a zvlašť stolovou desku zvlášť, oba díly je potřeba jen přišroubovat přiloženým spojovacím materiálem do již připravených děr

Péče o industriální nábytek

  • Na co si dát pozor během převzetí objednávky?
    • při doručení výrobku přepravní službou je třeba před převzetím překontrolovat dodávku, že není poškozen obal, výrobek není poškrábaný apod. V případě zjištění jakýchkoliv závad výrobek nepřebírat a neprodleně nás kontaktovat. Vše vyřešíme za vás.
    • je třeba si zajistit dostatečný počet osob na vykládku a manipulaci – naše výrobky jsou z kvalitní oceli a tomu odpovídá i hmotnost
    • výrobky je také možné vyzvednout osobně v provozovně a zkontrolovat si vše na místě
  • Jak s industriálním nábytkem správně manipulovat?
    • vyrábíme nábytek z kvalitní oceli a tomu odpovídá i hmotnost našich výrobků – pro manipulaci a osazení na místo je třeba zajistit dostatečný počet osob případně si zajistit lehkou mechanizaci
    • výrobky jsou určeny z větší části pro použití v suchých vnitřních prostorech
    • kovový nábytek NESMÍ být trvale vystaven přímému dešti nebo vlhkosti, jinak nelze uplatnit záruku
  • Jak mám kovový nábytek udržovat?
    • kovové části stačí setřít vlhkým hadříkem, případně použít šetrné běžné čistící prostředky
    • dřevěné části lze čistit běžnými čistícími prostředky určenými pro přírodní dřevěné povrchy
    • jednou za čas (dle opotřebení a používání) je třeba dřevěné desky ošetřit znovunanesením oleje nebo vosku (dle povrchové úpravy dřeva), který rozetřete hadříkem
  • Co pozáruční servis a opravy?
    • samozřejmě poskytujeme i pozáruční servis a opravy našich výrobků
    • stačí se nám jen ozvat třeba e-mailem nebo telefonicky a náš pracovník Vás co nejdříve kontaktuje a bude s Vámi problém řešit

    Pro firemní zákazníky